Support binnen handbereik

Onze support helden staan 24/7 voor je klaar.

Support binnen handbereik

Hoe functioneert ons supportteam?

Of je nu problemen hebt met je webshop, caching-optimalisaties, serverconfiguraties of persoonlijke verzoeken; ons supportteam staat altijd voor je klaar. Heb je een sparringpartner nodig? Aarzel niet om onze hulp te vragen.

Onze kantooruren zijn van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur CE(S)T.

Tijdens deze uren is ons team beschikbaar om je te helpen via verschillende kanalen:

  • Contactpagina: Je kunt contact met ons opnemen via e-mail, het contactformulier en telefoon.
  • Controlepaneel: Via ons controlepaneel kun je gebruikmaken van onze chatfunctie.
Hoe functioneert ons supportteam?

Hoe functioneert ons supportteam?

Hoe functioneert ons supportteam?

Of je nu problemen hebt met je webshop, caching-optimalisaties, serverconfiguraties of persoonlijke verzoeken; ons supportteam staat altijd voor je klaar. Heb je een sparringpartner nodig? Aarzel niet om onze hulp te vragen.

Onze kantooruren zijn van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur CE(S)T.

Tijdens deze uren is ons team beschikbaar om je te helpen via verschillende kanalen:

  • Contactpagina: Je kunt contact met ons opnemen via e-mail, het contactformulier en telefoon.
  • Controlepaneel: Via ons controlepaneel kun je gebruikmaken van onze chatfunctie.
Hoe krijg ik support buiten kantooruren?

Hoe krijg ik support buiten kantooruren?

We begrijpen dat eCommerce nooit stopt. We erkennen het belang van urgente kwesties, zoals downtime, onvermogen om te bestellen of een extreem trage webshop. Deze hebben bij ons de hoogste prioriteit.

Via onze noodhulppagina kun je inloggen met je Hypernode-account. Daar kun je eenvoudigweg je Hypernode selecteren, en we staan dag en nacht, ook in het weekend, klaar om je te helpen met al je urgente problemen.

Let op: het gebruik van de Hypernode-nooddienst buiten kantooruren kan extra kosten met zich meebrengen, afhankelijk van het SLA-pakket dat je hebt gekozen.

Ga naar Emergency Service

Hoe krijg ik support buiten kantooruren?

Hoe krijg ik support buiten kantooruren?

We begrijpen dat eCommerce nooit stopt. We erkennen het belang van urgente kwesties, zoals downtime, onvermogen om te bestellen of een extreem trage webshop. Deze hebben bij ons de hoogste prioriteit.

Via onze noodhulppagina kun je inloggen met je Hypernode-account. Daar kun je eenvoudigweg je Hypernode selecteren, en we staan dag en nacht, ook in het weekend, klaar om je te helpen met al je urgente problemen.

Let op: het gebruik van de Hypernode-nooddienst buiten kantooruren kan extra kosten met zich meebrengen, afhankelijk van het SLA-pakket dat je hebt gekozen.

Ga naar Emergency Service

Outstanding support

Wij richten ons op het vinden van oplossingen
Available 24/7
Available 24/7

An issue is always lurking. You can rely on us to always be there for you.

klik om meer te lezen

GDPR compliant
GDPR compliant

We are GDPR compliant and handle strict internal processes.

klik om meer te lezen

In-depth knowledge
In-depth knowledge

We enjoy bridging the gap between hosting and applications to always find a solution.

klik om meer te lezen

Multi-language
Multi-language

Need either Dutch or English support? We master these languages to communicate effectively.

klik om meer te lezen

Emergency process
Emergency process

For urgent issues, you can trust us to resolve them quickly.

klik om meer te lezen

Comprehensive DOCS
Comprehensive DOCS

Prefer to explore on your own rather than ask for help? Our documentation is ready for you.

klik om meer te lezen

Support team

Support team

Maak kennis met de kwaliteiten van ons team

Ons support team bestaat uit een gezonde mix van (Magento) developers, DevOps engineers, solution architecten en support engineers. Allemaal doorgewinterde experts op het gebied van e-commerce.

We zijn niet bang voor applicatieproblemen, caching-optimalisaties, serverconfiguraties of persoonlijke verzoeken. Beschouw ons als een integraal onderdeel van je developmentteam. Heb je een sparringpartner nodig? Aarzel niet om onze hulp te vragen.

Lees: Uitzonderlijke Klantenservice

Support team

Support team

Ons support team bestaat uit een gezonde mix van (Magento) developers, DevOps engineers, solution architecten en support engineers. Allemaal doorgewinterde experts op het gebied van e-commerce.

We zijn niet bang voor applicatieproblemen, caching-optimalisaties, serverconfiguraties of persoonlijke verzoeken. Beschouw ons als een integraal onderdeel van je developmentteam. Heb je een sparringpartner nodig? Aarzel niet om onze hulp te vragen.

Lees: Uitzonderlijke Klantenservice

Relax met onze SLAs

Met ons Basic pakket ontvang je het volgende gratis:

SLA Basic

Met ons Basic pakket ontvang je het volgende gratis:

  • 99,7% Beschikbaarheid | dagelijkse en wekelijkse back-ups

  • Back-ups worden opgeslagen

  • Reactietijd tijdens kantooruren (support ticket) 6 uur

  • Reactietijd bij noodgevallen (noodformulier) 1 uur

Met ons Standaardpakket ontvang je het volgende voor €99

SLA Standard

Met ons Standaardpakket ontvang je het volgende voor €99

  • 99.99% uptime | 4 dagelijkse back-ups

  • Back-ups worden o

  • Reactietijd tijdens kantooruren (support ticket) 4 uur

  • Reactietijd met noodhulpdienst (noodformulier) 30 minuten